Barnvakt!

När jag och Elin kommit hit började vi göra påsk kort. som vi måste forsätta med i morgon. Visst är det då man går påskkärring? Vi ska i allafalll göra det. inte förgodiset. Bara för att göra människor glada och önska dom glad påsk. Det är ju bara puls  om man får nån godis som man kan tjocka sig med medans man är ute och Bli glad för amn gör andra glada.
Vi pysslade i kanske 45 min. Det hinner itne bli så många kort på det om man gör dom så fina vi gör dom.

Elin som inte ville vara med på kort

Pyssel är roligt

Önskar jag alla!




Elin gick vid kvart över 4. Nån gång då skulle min kusiner komma som vi skulle vara branvakt till. När dom kom kl 5 skulle vi också pyssla. Göra påsk kort och finger kycklingar. Det blev inte så många bilder då heller. Men dom blev fina med många kycklingar. Efter ett tag var det mat. Då väntade alla kusiner på att vi skulle göra något kul. Dom ville spela tjuv och polis, Gå ut till lekparken, dom ville inte att vi skulle sitta och äta ialla fall.  så när jag ätit klart blev det Tjuv och polis, men tvn var i gång i bakrunden så ingen var särskilt intresserad av spelet. Så vi skultade spela. Alla killar gick ut och körade med Lucas radiostyrda bil, eller var det är för något. JAg Linnea och Klara var inne ett tag och spelade memori. Vi gick ut när dom hade varit ute och vi fick test köra den och vi plaskade i vatten pölar. Vi gick in och då fanns det inte så mycket att göra så flobber(tror jag att den heter) var i gång på tvn nere. Uppe såg jag och Klara på Pippi
Långstrump. bara för ett tag sen kom dom och hämtade allihopa.

Här målas det

Fingerkycklingar

Bra resultat

Memo

Här spelas det Memo

Klara lånade kameran och tog lite egobilder på oss







ute och leker

Busunge

Plaska är kul!

Dansa till "hot n cold" på bobster!

Nu ska jag ta och kolla om jag kan alla länder till provet i morgon, alla floder, alla hav, alla huvudstäder och alla bergskedjor.

/IDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0