Duktigt Ida

Idag, fick jag veta att jag kunnde hjälpa till med tränignen i dag, jag hann det i alla fall. den blev lite konstig, jag hade bara typ 3 min på mig och veta vad jag skulle hjälpa till med. Jag fick hjärnsläpp varje gång jag skulle visa något så ala "barnen" tyckte typ att jag inte kunde nånting. När jag typ kom i dit så Sa en kille fjortis till mig, han ba: vad gör du här, fjortis? haha, oj så förvånad jag blev! JAg är inte van att bli kallad fjortis. Det gick väll brapå träningen, berömde många! och efter träningen satt jag ochpratade med riktiga tränaren och typ bara pratade om alla tekniker också, jga pratade med honom i typ en hlv timma om alla som var där och såå. dom var väldigt pratglada och det var typ jag som skulle hålla koll på större delan av barnen, han skulle kolla på dom som skulle gradera och ajg på dom som inte ska gradera.

Nu snart, ska jag fara och spela brännboll med typ mång. Elin Marina, julia och typ nåra till, vet inte vilka det är men några i deras klass typ.

/IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0