Elin är här

Jag vaknade ganska tidigt i dag, men  jag gick ner i källaren och kollade vika somvar vakna och då fasnade jag framför TVn. Frukorten blav ganska sen, men god, jag åt brödet jag bakade i går. 

Elin kom till mig vid tolv, fårb dess har vi fixat min blogg! och Elins också. Vi har ringt Tua Marina och Julia också, dom ska komma när som hellst coh då ska vi spela in en film med Dom och Linnea kommer nog också vara med. Det är hon som skrivit allt för ingen  av mig eller ELin orkade inte. Så i dag blir det en till film. den blir nog lite mer seriös än den i går. OCh nu tror jag vi har mer tid på oss. så kanske inner med fler omtagningar
 
Jag vet fortfarande inte hur jag skul kunna visa dom på bloggen, Hjälp?



Nu vill Elin att jag ska gå från datorn och vara lite mer social med henne.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0