En slapp kväll

Jag åt god midag, En galssbåt till efterrätt, spilde choklad på mig som jag inte märkte förän det hade smällt gå två chokladfläckar på min tröja och en på mina byxor. Kläderna hamnar i tvätten när jag går och lägger mig.
 Efter maten ringde jag Julia och övertalade henne att hon skulle övertala sina föräldrar att hon skulle få gå ut ett tag. Jag tror jag är bäst på att övertala folk att övertala andra. för hon fick gå ut när jag hade ringt inte när Elin hade ringt.

Jag gick iallafall och mötte henne med Nelson  typ mitt emellan oss. vi gick hem till mig och lämnade min söta hund sen Gick vi till Elin. Där satt ajg och ELin och såg på tv medans Julia skrev lite på sin blogg. Sen sminkade vi oss och typ klädde ut oss, Elin hippi, jag fjortis( det är kul att sminka sig som det!) och Julia tror jag bara blev lite mer sminkad. sen gick vi ut, Julia skulle hem så vi gick till med henne hem till henne. Elin och jag gick sedan hm till henne igen.

Där såg vi film och elin masserade mig, fixade mina naglar hade på en ansiks mask på mig  jag bara låg och såg på TV. Nu kämmer jag att jag luktar på blåbär i ansiktet.
 Jag har bilder men min dator är lite som den är. JAg ska stara om den och kolla om det vill gå bättre då.
Eller har jag tänkt att gå och lägga mig nu, Jag hadde tänkt att vakna tidigt. och göra något tidigt, som jag hade tänkt göra i dag, men det blev inte riktigt såå. men hoppas jag lyckas i morgon i stället.
Då har jag typ tänkt att vara med Elin och typ Julia på morgonen. Elin kommer jag vara med, men jag vet inte hur det blir med Julia hoppas hon också kommar typ hit.

om det inte kommer upp bilder från ikväll kommer dom säkert imorognen, och om min dator itne vill  vara duktig får jag fixa det på en annan dator.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0