En solig dag i stugan

Vi for till stugan tidigt och jag var jättetrött. Det Var Soligt när vi kom dit, inget att klaga på. Jag hjälpte nästan inte till något när jag var där. Jag åt, jag sov i solen, Tränade ch busade med Nelson, Jag hjälpte till lite, men att bara lite brädor.

Idag har jag hört något jag alldrig hört förut. Jag hörde när Snö och is smälte. JAg kan inte beskriva hur det lät. Det var helt tyst runt om mig, elelr nårga fåglar kvittrade. Jag stog ute på isen och lyssnade man hörde ett ljud som jag inte kan beskriva! Det var coolt. Om jag ska dit i morgon ska jag göra om det. så på isen som håller på att försvinna och lyssna.

Jag hade med mig kameran så jag tog bilder på lite allt möjligt.

Bilder är roligare än text, eller?


Jag skriver om vad kärlek är, fy så svårt det är

Mamma och pappa jobbar på

Min Egenlska bok. Inte bra.

Men man måste läsa den ändå

Nelson ska hämta en leksak





min söta hund ligger i solan och njuter

Man måste bli borstad ocksåå



Härligt att kunna gå i linne på isen

Isen smälter...





Nelson tittar fram





Ny blå färg på dörren

Några fglar såg jag också

Lite närmare

När jag kom hem såg jag att vi fått blommor.

Vi åt grillat i dag igen. Kyckling och ris men nån sås på. mums

Så går det när Linnea tar kameran av en.

Imorgon om jag ska till stugan får jag hoppas att någon kompis vill följa med. annars stannar jag hemma eller jobbar med något som ska vara klart någon gång.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0