Filmen

Klar med alla in spelaningar och har klipp ihop den!  Den blev typ bra.  Skulle vilja lägga upp den, men jag vet fortfarande inte hur jag gör. Nån som vet hur jag ska göra?

Filmen handlade i alla fall om att Lena blev kidnappad. Det var så sjukt kallt ute när vi spelade in så det gick ganska fort med scenerna. Det roligaste med att vi spelar in film är typ att klä ut sig (jag behövde inte klä ut mig :( ) och typ alla fel scener.
Jag tror det blir fler filmer under påsklovet! hoppas jag i alla fall, säkert med fler då också, Linneas kompisar och kasnke lucas ocksåå.

Bilder från in spelningen i allafall, det får ju itne att lägga upp filmen























/IDA

Kommentarer
Postat av: elin

hehe sjukt roliga vi alla ser ut!:)

2009-04-12 @ 19:11:05
URL: http://eliiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0