innan klockan 20

Jag har lyckats. Jag gick hemmifrån innan 8. JAg tycker det är ganska duktigt. När jag typ skulle gå var klockan 10 över 7 så jag skulle suttit hemma i typ en timma till om jag inte kände att jag behöver göra något. När jag är Hemma sitter jag typ vid datron hela tiden. Jag Gör typ ingenting när jag är hemma. Idag har jag faktist varit duktigt. Jag lagade mat. Jag lagade Potatisbullar. Kanske inte så svårt eftersom att dom ska vara inne i ugnen helatiden. Med jag Stekte också blodpubing. Vi hade itne så många potatisbullar så då fick pappa och Lucas det i stället.

Ikväll HAr jag typ hjälp Elin med sin blogg. Sen satte vid oss vid TV:n Tua ringde mig någongång sen gick vi till henne ett tag.Elin skulle ändå hämta sina filtar som har varit där länge och jag ville ha min byxor. Så vi var där i kanske lite mindre än en timma för hon skulle också äta där. Jag gick hem en bit med Elin sen gick jag hem själv. Det är jättekallt ute. Gick och frös hela tiden.
Jag hade tänkt att Träna min Dumma rygg i kväll. Men som jag ska träna måste jag stå på knä. Jag vet itne så duktig i morse jag skrapade upp båda knäna och lite på en hand... Men det gör ont om jag står på knä nu. Imorgon ska jag göra det. får jag härda. Pluss att jag har träning då. Jag vet inte rikigt om jag ska på den. Jag tror itne Sanna skulle dit. Så jag får se. Om jag är mycke pigg och mår bra och så kanske jag orkar fara ändå. MEd det tror jag inte.

Imorgon ska vi kanske på picknink också. Kanske. Vet inte vilka det blir eller om det blir något. Men det skulle vara ganska roligt. Och det skulle vara bra väder i morgon också. Men vi får se imorgon hur det blir.
JAg har tyvärr inga bilder nu, orkade itne ta några. ovch jag gjorde ju inget speciellt så fanns inget att ta kort på.

Jag funderar på att gå och lägga mig tidigt någon dag. Det blir inte idag i alla fall. Att typ gå och lägga sig kl 9 skulle vara sjukt skönt. Får se om det blir i morgon. för sen är det ju helg. Nu är det vara två dagar kvar. Sen är det två dagar till skola. Tur att vi itne ska göra något speciellt på skolan då. inga prov i alla fall. Det är ju bara 3 dagar vi går då. JAg är Ledig både torsdag och fredag som är första Maj. OCh då är det inte länge till jag fyller år. JAg har ingen anning om vad jag önskar mig. jag ska i alla fall ha ett stort kalas, typ "barnkalas" med massa balonger och jätte många männinskor. Men det får vi se hur det blir.
 
Men nu har jag tänkt att snart gå och lägga mig så BArnen tycker jag är rolig i morgon också.

/IDA

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: åh massa gott ju=) vi har inte heller tagit fram grillen. eller ja, vi måste köpa en först=)

2009-04-22 @ 23:12:49
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Viks

Vilka kläder skulle du hellst sätta på dig? Kolla in och välj och svara med din åsikt i mitt inlägg här --> http://sweetkaylee.blogg.se

2009-04-23 @ 03:52:20
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: Donkey

SVAR: Aa, eller hur?!

2009-04-23 @ 10:47:58
URL: http://sweetmagic.blogg.se/
Postat av: Viks

Tack för svaret! Jag skulle välja samma :)

2009-04-23 @ 12:12:17
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: Siri skywalker

bäh, tack. jag är egentligen inte speciellt bra på att rita, men jag tycker att det är roligt, så jag gör det ändå ;)

2009-04-23 @ 15:53:00
URL: http://barbiespussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0