Ju-jutsu hela dagen

8.57 kommer jag till Scandic Plaza. Jag ringde Sanna för jag fattade inte riktigt var man skulle gå in. Först hade vi teori, Den teorin var kansek inte så intresant. Efter ett tag var det fika paus, då gick jag och Sanna ut och skulle hänta vatten. Dom olika storterna man kunde välja mellen var



Det tyckte jag och Sanna var jättekul, klockan 10 på morgonen.

Sedan fortsatte lite roligare teori till lunchen, det handlade typ om planering och såå
Lunch åt jag och Sanna på frasses

Vi var tjocka


under lunchen köpte vi en kanin nos till Sanna
När vi kom tillbaka till det över fina scandic plaza hade Jag och sanna delat på en förpackning Dextro, och hade börjat på nästa.

Vid tolv började teorin igen men den här gången var det inte så länge heller. Vi skulle planrea en del av ett träningspass, jag och Sanna fick en del av uppvärmningen, vi kom fram till att det var bra att köra fall.

kl halv 4 skulle vi vara på dojon och köra ett pass tillsammans. En grupp skulle börja med första delen av uppvämningen, Sen var det vår tur att forsätta med uppvärminen. vi visade framåtfall, jag höger och sanna vänster, alla andra skulle spela att dom aldrig gjort det förut. Jacob som igentligen är vår tränare var jätteduktig, han lyckadestill slut, Jättebra Jacob. Jag och Sanna fick mycket beröm :)




Den här boken betalade jag 200 kr för , haha. den är typ 20 sidor

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0