Ju-jutsu

Tränignen gick väl så där. Innan den var jag typ less på allt orkade ingenting så jag var itne jättepeppad på att fara precis. Kom dit exakt när den började typ. Jag trodde att jag skulle komma försent när jag satt i bilen. men jag hann. Träningen typ var jag halv konsentrerad. Vi fick i alla fall inte så många skrattanfall. Kanske var för att bara jag vet trött. Inte Sanna. körde bara massa gamla tekniker. Och jag har kommit på att det inte är många träningar till vi ska gradera. Vi ska göra det på nationaldagen... 6 juni.

nu vet jag att jag kommer till hösten träna några barn. Vet inte om jag kommer ha dom tillsammans med Sannna eller inte. det får jag typ veta då.Jag vet inte heller vilket bälte dom kommer ha. Man jag vet att det är barn. Så roligt

JAg tror jag ska sova nu. Måste ju orka Leka med Barnen hela dagen i morgon också!

/IDA

Kommentarer
Postat av: Josie

Hej! Besök gärna min blogg och delta i mina tävlingar om du har lust. Kram och godnatt! :)

2009-04-22 @ 00:47:02
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: sanna

hej ida nu har jag läst din blogg :) du får vara stolt över att jag kom in på den ;)

2009-04-25 @ 17:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0