Lungt som vanligt

Ikväll har jag inte gjort särskilt mycket.  tua kom till mig nångång. ett tag senare gick vi till Elin. Där åt hon sin Middag, Managrynsgröt. Vi såg först på Wipeout den kvarten som var kvar när jag och Tua kom dit. sen såg vi på söndagsparty, hette det väll. både jag och tua gick hem vid halv 10. Tua hade sin cykel här så hon gick med mig. Elin följde också med.

JAg och tua hade väldigt kul med Våra kameror.
Kolla Hennes blogg för att bilderna som Hon tog.


TUA

Tua kommer hem till Elin

Tua skrattar

Tua är Fin

Elin är Fin

Elin äter med sked

IDA är Fin

Elin

Ida är fin i profil också

Tua

HE EJ UT FACE BILDER /TUA

Fin

Ny näsa

Tua

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0