Mys kväll hemma hos Elin

Jag for till Elin just innan 9. På bordet stog det godis, chips, och saft. Det var ljus lite överallt. Det var bara jag och Elin i kväll. Tråkigt. DEt hade ju varit roligare om vi hade varit fler. Men så blev det inte. Vi satt och såg först på slutet på robinsson. Sen blev det jag vet vad du gjorde förra lördagen. Sen såg vi nån film på 3an tror jag. Jag tog och for hem vid 11 för jag började känna mig trött. Nu är jag inte särskilt trött.


Gottgott bordet

Elin äter chips




Imorgon tror jag att ber bli stugan ändå. Det blir någ ingen kompis. och vi ska fara tidigt om jag ska fara. Då kanske jag blir klar med svenska saken som egentligen ska vara klar på tisdag. Men jag får se vad som händer. dom ska i alla fall väcka mig och kolla om jag orkar. Jag kan ju fara dit och sova där typ hela dagen som i dag.Det var ganska skön ligga i solen och sova.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0