Nelson Kan cykla

Just innan Elins träning slutade tog jag cyklen och Nelson och cyklade ner till skolan. Cäntade på att Elin skulle komma ut. På skolan var det massa som spelade Brännblogg. så vi gick dit och satte oss på en bänk ochtittade. Efter ett tag tog vi och var med. Vi började på ute laget. Elin tog en boll innan vi skulle byta så vi fick vara inne.Jag stog typ sist i kön. eller Jag och Nelson. När det var min tur att slå Fick Nelson gå til Elin och jag fick i väg bollen. Jag verkliger suger på brännboll. När den flög i väg och alla började springa skulle den som hade brännbollsträet fara.. Lite tråkigt, vi fick inte se hur det gick för mig.

Jag och Elin hade inte lust att åka Hem så vi for till Axtorpet. Elin hade 10 kronor och jag fick två klubbor av henne. Va snäll Elin är. Vi ringe Tua och kollade om hon skulle till hennes pappa snart. Det skulle hon. Så vi satt utanför axtorpet och väntade tills hon skulle komma. Till slut kom hon och vi började cykla hem mothennes pappa sen forsatte jag Nelson och Elin Hem till oss.

Det är så skönt att kunna vara ut på kvällen med typ lite kläder. Jag hade bara en Tjock tröja på mig. Nu känns det verkligen somatt det inte är långe kvar till sommaren! Jag längtar så sjukt mycket! Det ska bli så  bra med 4 dagars helg nu också. Kanske far ut till stugan typ sjlv på Torsdag, är ledig dåå!! och snart är det ju Sommarlov.


Elin Köpte klubba till sig själv

Och en Till mig

Elin Tycker om klubba

Elin är Cool

Nelson är tuff

Elin Tycker om klubbor

Elin älskar klubbor

Ida och Elin <3 axtorpet

Elin Tycker om tuggummin

Vilken ska Elin Välja först?

Hon väljder Den gröna bara för att härma Ida

Tua kommer cyklande

Tua Kom


/IDA


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina bilder på mig!

hosthost

2009-04-27 @ 08:12:34
URL: http://eliiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0