Prao

Första dan på praon. På för middagen gjorde jag verkligen ingenting. Eller jag stog och pratade med Elina och Stina. Sen gick dom in med sina avdelnignar. När vi gick in var det samling och sen lunch. Då gick jag och stina till skolan och åt. SEn spelade vi nigger med sexorna. Jag måste verkligen ha någon talang i det. Jag vann en gång och var typ alltid med till slutet.

Efter lunchen gick jag tillbaka till dagis och då var det vilostund. Då läste dom en bok. Jag kom in mitt i den så jag fattade inte riktigt. allt. Sen var jag en väldigt rolig leksak... JAg kände mig som ett träd och  dom var små apor som klättrede överallt!

Efter for jag hem  till elina och vi bakade chokladbollar och gjorde cappuccino(BLÄÄ) och såg på tv. Och vi hade väldigt kul med kameran vi ocksåå.


Havregryn

skära Smör

Gegamojja!

Uch så äkligt det var.

Många chokladbollar

Så tjock man är

Sista chokladbollen

ELINA!!

Nu ska jag ta och gå till elin ett tag.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0