Så trött

Idag, var på dais. det var kul, vi gjorde inte något speciellt. men ajg tror att jag ska bli galonbyxor-på-tagare. Tog på typ 17 bran sina galonbyckor och gula västar så man ska veta vilkan avdelning dom är på. Så hade inte vi när jag gick där. Men det var ju för ett tag sen.. I slutet av dagen så frågade jag Maggan lite frågor till svenska och SO uppgifterna. Det gick typ bra. Funderar på att börja göra dom uppgifterna idag. så jag vet om jag måste fråga något i morgon. Men får se.

EFter dagis for jag hem gjorde ingenting, Sen Blev jag "ovän" med Elin. For i alla fall till Ica med Elina och Elin, Nelson fick springa medans vi cyklade. JAg for hem och lämnade Nelson och följde med Elin hem till sig. Där åt jag en bit blåbärskaka och typ en pannkaka... åhh så tjock jag känner mig nu. Mamma försöker övertala mig och springa också. Mär hon kommer tillbaka. Får se vad som händer måste nästan göra något, antingen springa eller SO/svenska sakerna. och det känns som jag har hur mycket som hällst efter den här veckan.

Nu måste jag städa. Så sjukt tråkigt. Men det är egentligen bara kläderna på mitt golv. OCh den här gången tror jag att ajg ska lägga alla kläder i tvätten. Annars brukar jag typ ha dom på klockar och så, men då ligger dom på golvet dagen efter och jag är så lat att jag inte orkar ta upp dom.  då i helgen kasnke jag kan kolla i genom min garderob och viker i hop alla  kläder där som ligger hullerombuller. 

Jag är så sjukt trött! Jag har sovit för kanske 20 minuter sen. JAg sov inte länge för pappa ropade hela tiden att jag skulle gå och städa. Men jag fick i alla fall 5 minuter ostört och efter dom skulle jag gå och städa. Men jag la mig i sängen ett tag och sen satte jag mig här. Är fortfarande jättetrött  försöker bli pigg, Hög musik! Hoppas jag hinner städa klart innann mamma kommer så kasnke jag springer med henne. om jag orkar. Men om jag är ute Blir jag ju piggare.  Får se hur det bli vill egentligen bara gå och lägga mig nu. Men det går ju inte. Kanske om en timma. Men då kommer jag itne hunnit något. som jag skulle vilja hinna.

Tyvärr inga bilder. Men kameran har stått här vid datron hela dagen

/IDA

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; mmm riktigt tråkigt!! tycker så synd om tom!!

2009-04-23 @ 20:53:10
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0