Sov hos Elin

När julia hade kommit, gick vi inte i elins brors rum och satt och åt fruktsallad med daim medan vi såg på Barbie Rapunzel
sen Såg vi på nån film som Elins bror sa var bra inne in elins rum. Jag typ somnade ett tag efter ungefär en halvtimma och sov/vilade ögonen i en halv timma. Sen var det dax för Julia att gå hem så vi följde henne en bit. Då blv ajg lite piggare så jag såg klar den filem och vi började ar sex and the city, som var tänkt att vi skulle somna till, men då gick det typ inte att somna för mig så jag la mig åt andra hållet och somnade.

Imorse ställde vi väckarklockan på 8. Jag skulle hem 9 och Elina också. Till frukost år vi Pressad juice och mackor, sen var det att skynda sig hem så jag skulle hinna hem till 9 för då skulle vi till stugan. Jag hann.


Göra fruktsallad

Klar fruktsallad

E+E+I går och möter Julia

Julia kommer

Elin var först sur och inte ville vara med på kort

Nu Vill Elin också vara med



Dö Daim!

Elina vill inte vara med på kort, Ida vill vara med på kort

Julia tycker det är jättespännande

Elina flätade mig

och tyckte attt det blev två tummar upp



Big E flätar Small e



Rapunsel

small e har fått flätor

Filmen vi såg senare!

/IDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

elins första flätor blev bara en aning misbildade (A)

2009-04-15 @ 00:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0