Tisdag

Sammanfattar skolan
första lektionen SO, jag gjorde inte så mycket skrattade mest med Agnes som lekte med powerpoint. Hennes redovisning kommer vara så kul. Jag han inte börja med min för jag inte kan Powerpoint. Lärde mig lite idag med Agnes. När jag kom hem så upptäckte jag att vi har ett nyare powerpoint plus att det var på engelska. Någon som kan det bra som vill hjälpa mig med en redovisning om Ungern? JAg fattar nästan ingen ting av det jag har hemma nu.
Sen var det Musik och vi skulle spela. Jag skulle spela trummor och man skulle typ missa den första eller nåt, fattade inte. Det gick i alla fall inte så bra.'
Lunchen Tog jag och Lisa cyklarna hem till henne. Det regnade lite då. Hon skulle skicka sin Svenska sak till sig själv så jag gjorde mackor till lunch medans. Vi satt och åt dom sen hörde vi att det börajade spöregna.och vi kunde itne vänta hemma hos Henne heller för det var itne så länge kvar tills vi började så vi var tvungna att cykla till baka till skolan, vi var jätteblöta då..
Tyskan hade vi en vikarie som vi ska ha resten av treminen. Vi brukar ha honom som vikarie. han har typ varit militär så han hör inte så bra och så.. men vi skulle bara plugga till prov så det gick bra.
Sen var det svenska! huvva. det var redovisningar. Det känndes som min redovisning var för kort och typ att jag sa massa fel och så. och jag var sist så jag hade slutat skaka av typ nervositet och typ bara satt där och väntade och lyssnade.
Idortt som är sista lektionen fick vi slippa för vi typ hade vikarie och vi visst inte att det var ute gympa och så, så vi slutade nästan en timma tidigare.

Efter skolan började jag med en grej som ska vara klar i morgon, nu är den typ klar så ajg gör klart den i morgn och skickar.
Sen var det gitarr. Jag gick med Elin, hon följde mig hela vägen. JAg har en plan på hur vi ska göra nästa gång! den får man veta dåå.  På gitarren spelade jag The rose och sång til friheten. det gick typ bra:)

Fick skjuss hem av pappa, det var sista gången nu. jag får gå eller cykla sen.

ett tag efter maten skulle jag i väg på träning. Tränignen var typ rolig. det var typ första gången jag var pigg. Det känndes också som att vi körade ganska seriöst också. när träningen var slut så skulle jag dammsuga hela Dojon (träningslokalen), det gick ganska snabbt. Medan jag väntade på att pappa skulle hämta mig. hantog ett tag på sig så jag stog och pratade med min tränare och fick veta att han gick på min skola förut och har bott typ granne med Tua ( det är inte långt bort från mig). han hade också en av dom lärare jag har typ nu. det var lite kul

Nu ska Ida gå och ta bort alla saker från hennes säng så hon kan gå och lägga sig.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0