Tråkigt

Hade ingenting att göra under hela dagen. jättetråkigt. satt typ vad datorn och inte orkade göra nånting. Vad 4 for jag äntligen i väg. jag gick till elin vi såg på TV och hon lockade mitt hår. Mycket hårspray i håret. håret blir så äkligt av det. Jag åt hos elin. vi åt nån grya med fisk, tror jag att det var. den var god.

 

EFter ett tag for vi ner till marina. Julia var där. Och tua kom samtidigt som mig och elin. Först gjorde vi ingenting, alla typ sprang omkring eller satt vid datron, och vi spelade in en film på marina som hon inte vill att jag ska lägga ut ska nog vara snäll och itne göra det heller. tua var tvungen att fara och äta efter ett tag. typ då gick vi in i typ marinas rum och satt på en säng. Vi Lekte med dockor och hade lite roligt. Tua kom tillbaka ett tag senare och vi pratade om vår lilla plan att cykla till min stuga och typ vara där nåra dagar. Hoppas alla kan!



Sen såg vi på "rika vänner" som slutade vid kl.11 och då for jag Tua och Elin hem

 

Har suttit hemma ett tag typ framför TV:n och typ tråkat.

 

Kan inte ladda in några bilder. Inte så kul.  Dom vill inte ens in på den här datron. I morgon kan jag testa på någon annan dator. Så får jag veta om det är fel på den här datorn, Min kamera eller sladden. hoppas det itne är kameran som är fel på. Men jag misstänker att det är den, den vill inte alltid göra som man vill. iblan kan man inte ta kort eller klicka nånstans. man kan inte ens stänga av den.

 

om ni vill se bilder i kväll eller om det inte går ladda in bilder för mig alls så finns lite bilder på Tuas blogg (klicka kommer du till ett nytt fönster med hennes blogg)

 

/IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0