FEST HOS JULIA

Jag Elin cyklade till axet och mötte Julia där. Vi cyklade ner på stan och typ gick omkring lite till Tua och Marina kom, Dom gick ifrån oss för dom skulle köpa present till Julia. När dom hade köpt det dom ska ge ikväll. ringde dom så fick Julia gå med dom. och jag och elin letade present till julia. Det gick ganska for. Vi visste vad vi skulle köpa.

snart kommer elin hit för att vi ska gå till Julia. Hon ska typ ha fest ikväll. ska bli skojsigt. Jag och Elin ska sova där, Tua kanske ska sova där. och marina ska vara där på kvällen. Vi ska äta pizza och typ se film. Lite jobbigt att jag måste i väg i morgon på morgonen, om inget ändras.


Tre glade tjejer

Och en som inte vill vara med












/IDA

Kommentarer
Postat av: emilia

Jätte fin blogg, kolla gärna in min :)<3

2009-04-17 @ 18:56:48
URL: http://mysigaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0