Onsdag

Idag är det onsdag, det betyder att man inte gör typ nåt på skolan. det gjorde vi inte i dag heller.

Efter skolan gick jag ett tag med min älskade hund och sen for jag ner på stan, träffade mamma där och skulle kolla på väskor. Jag har inte köpt nån än men jag vet vilken jag vill ha.

Sen for jag förbi  och kollade på ett ställe om jag kunde praoa där, men jga måste ringa och kolla i morgon eftersom att lappen ska in på fredag.
sen for jag till tua virrade typ bort mig men tillslut kom jag rätt. Vi gjorde inte så mycket typ städade, läste böcker och jag plattade mitt hår som inte är platt längre..

Nu har jag tänkt att äta nån macka eller nåt och sen gå och sova. Det är skolfoto imorgon, typ direkt efter idrotten. jätte kul, eller inte. och man för inte göra nåt kul alls på kortet. kommer typ bli jättetrist. men nu ska jag gå så jag inte her jättestora påsar under ögonen som jag hade i dag.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0