sumobrottning

igårkväll, så for jag och åt middag hos en tjej som fyllde 40,  sen drog jag ner på stan, Det var rockkrock. När jag kom dit var julia elin och tua där, Sen for julia och tua, dom skulle typ göra nått med sina cyklar. sen kom marina och vi gick till typ teg, vi skullle bara testa gå på bron, sen gick vi tillbaka och mötte Tua.
Där  fanns det så man kunde köra sumobrottning, boxnong och nån annan grej som jag typ var Bärst på :P
Vid tio for vi hem, Vi for förbi tua så nu vet jag var hon bro, sen så for vi till elin och sen när jag hade gått litew med nelson gick jag hem  och såg film med Emelie och Linnea, blev lite sent filmen slutade halv 4 så jag är lite trött i dag


Jag är den röda och marina den blå



                                    jag                    och                   marina

elin

Elin och Tua

Jag och Joakim

Tua och Elin

Elin

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0