:)

Jag har just sovit ett tag framför tvn, känner att jag typ håller på att somna nu, Jag är så otroligt glad att det är helg, annars  skulle jag sovit i sängen för typ 3 timmar sen.Jag är så otroligt trött. jag får se om jag orkar göra nåt i kväll eller om jag bara sover famför tvn.

Idag så var det som Första riktiga skoldagen, vi följde vårt schema idag, Kanske inte det bästa på fredagar, men man får väl överleva.De flesta lektionerna så var det information om typ betyg, jag fattade typ ingenting. Vi fick faktiskt typ riktig läxa på en lektion.

Nu ska jag och linnea gå i väg på ica pch köpa glass, sen blir det typ nån film:)

/IDA

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka fina bloggsidor du och Linnea har, skriver samma sak som jag skrev till Linnea, att ordet "typ" förekommer så väldigt ofta, hänger upp mej på det, men vet också att jag tydligen använde det ofta när jag pratade för "typ" 15 år sedan. Det var en lärare som påpekade det för mej, kändes pinsamt, vuxna människan använda ett sådan uttryck.

Blir lite ängslig över att Ni är uppe så sent, själv tycker jag det är härligt att vara pigg på morgonen, och därför går jag och lägger mej så tidigt, vet också att mitt humör inte blir så bra när jag har varit uppe länge.

Mormors tankar/ kram

2009-08-22 @ 10:10:31
URL: http://magganpensionrsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0