Kamera, äntligen

Igår så köpte jag en ny karmera, äntligen :) Inte bara kul. jag gick upp halv 7 för att vi skullle komma tidigt till elgiganten som öppnade 7.. så  jag gick upp tidigt och ståg ute i en kall kö som väntade på att elgiganten skulle öppna. men mu har jag en kamera! :)

Igår var  det kalas också. Min kusin fyllde 7 tror jag :) och efter kalaset gick jag och elina till elin och spelade tvspel sen till elina och spelade lips på hennes nya xbox360 och sen till elin igen :)


Lips :)

OCh det snöar inte lite här heller. JAg tror säriöst att det har snöat en halv meter i natt :)
Så jag ska snart gå ut och leka i snön :)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis! Grattis!

till din nya kamera, vad duktigt utav dej att stiga upp så tidigt, det trodde vi aldrig att du skulle göra!

Kram Morfar och Mormor

2009-12-27 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0