Australia

Har just sett "australia" med famlijen. Eftersom det blev så sen middag så satt vi vid tv och åt medans vi åt.
Filmen var jättebra, jag rekomenderar den vekligen om man har tid och se en nästan 3 timmar lång film någon kväll.


Jag har strax tänkt att packa klart om det är nåt mer som ska med mig till stockholm. JAg får se om jag hinner skrivet ett kort inlägg i morgon eller om jag far för tidigt. JAg vet inte heller hur mycket jag kommer kunna skriva medans jag är borta, vet ingenting om det finnsdatorer eller om det finns internet.  jag får väl se när jag kommer. JAg tar i alla fall med mig kameran så jag hoppas på många fina bilder om min kamera orkar.


glömm mig itne medan jag borta, jag skriver så fort jag kommer hem eller har en dator.

/IDA


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Det är lungt! ;)

2009-07-08 @ 19:35:43
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Vet inte om du har sett denna blogg. Jag vill rekommendera den. Den är perfekt för den som är sugen på en ny design till sin blogg. Man behöver inte kunna med att lägga in designen i sin egna blogg för det kan man få hjälp med av någon som har hand om denna designblogg.

All info hittar du på bloggen. Tycker du ska gå in och ta dig en titt :)

Jag skriver in adressen till bloggen där man ska skriva sin länk. Välkommen :)

2009-07-13 @ 01:58:54
URL: http://smdesign.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hejsan, är allt bra?

kolla in på min blogg kram :)

2009-07-14 @ 03:48:59
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0