Båt till holmön och Visfestivalen

Igår bårjade resan, vi åkte båt till holmön. DEt var väldigt vågigt(som jag och Linnea älskar<3) Vi kom fram och satte snabbt upp tälten, sen typ åt vi och så. Halv 7 var in släppet och där stog vi, vi fick platser  på andra raden.

SEn var det massa artister som var där bl.a Perssons pack och Laleh. jag kom inte ihåg nån fler just nu och har inte namnen här dom är kvar på en lapp i stugan.

Det slutade vid 11 och vi gick till tälten och åt tårta och dom andra åt korv också.  Den tårtan som blev över försökte vi ge bort men dom ville inte ha. Sen gick vi til panget också. det var  fest hela natten men jag somnade vid 2.

Det hände en lite kul grej i morse också. kl 6 så kom en helikopter och typ flög 10 meter över oss. den var itne så snäll, den väkte mig. jag vet inte riktigt vad som hade hänt eller så. jag somnade om ganska snabbt efter det.

Jag måste bara säga en annnan sak som hände, när vi hade packat ur vår båt så rymmde den. Vi såg det inte förän linnea gick dit och skulle kolla nått :P

JAg orkar tyärr inte ladda in några bilder nu. ska faktiskt gå och Hjälpa mamma och pappa och sy.

/IDA

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad va det som rymde, var det båten, och hur gick det sen

Skönt att det gick bra på Holmön, var lite orolig som mormor ska vara

2009-07-27 @ 11:55:34
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en korsett i samarbete med till henne.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-korsett.html



Vad gärna med :)

2009-08-02 @ 19:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0