Båten i "vattenfallet"

Fisketävlingen gick inte som jag trodde... Fick ingen fisk. Det var inte så många som fick det heller. Vinnaren blev tur ungen Albin som fick typ 4 abborrar. tvåan och trean har jag ingen aning om vilka det var men Grattis allihopa.

Jag har åkt i väg med båten  och lite människor till ett "vattenfall" vid vår stuga. otroligt kul. vi drog upp båten och åkte ner 3 gånget. det var nästan oligare att dra upp den som att åke ner :P

jag har just skickat efter lite bilder som kommer ibörjan av nästa vecka. 

Nu ska jag strax dra ut till stugan och i helgen är  det Visfrstivalen som  jag typ kommer fara på.

Men nu ska jga gå och packa så jag kan åka iväg i regnet..


/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0