bröllop och barnvakt

JAag har tänkt att skriva lite kort om vad som hänt under dagarna som jag inte skrivit på

Iförrgår, altså på lördagen var det bröllop, men faster gifte sig. Det var jättefint.




När bröllopet var slut så åkte jag linnea och lucas hem till min faster med hennes barn och vi var barnvakt där. Det var jättekul. Allt gick bra pga min övertalningsförmåga.det blev lite problem med maten men jag fixade det:)

Igår kom vi hemm nångång vid 11 och då tog vi ner poolen och hämtade en ny marsvinsbur, på kvällen for vi på middag hos några typ grannar. det var kul barnen vann över dom vuxa i kubb och när det blev kallt så gick vi in och lekter lekar,
Kalle,kalle kalle,kalle, anka,anka, kalle, kalle,kalle,kalle
jag kan/kan inte se månen i flaskan
och typ nån klapp lek

Idag ska jag sitte och redigera lite bilder, kanske kommer up på bloggen och nångång i dag tror jag att ag ska til stugan.

/IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0