Godnatt

Nu har jag varit hemma ett tag. MEn satte mig isoffan vid tvn och orkade inte gå upp förän nu.

Middagen på herrgården var jättekul. Jag Linnea och Emil åt suketter( typ socker eller nåt) och vi la det i mammas kaffe... hon blev inte direkt glad men jag och Linnea skrattade. Det Var ett lotteri som typ ingen jag kände vann på. Och det var ett live band. Det var lite tråkigt att alla förutom dom som bor på ön vi har stuga på for hem efter lotteridragningen vid 7. men vi som var kvar dansade och lekta och hade kul. Vi for hem 10 över 10 när bandet, som minst ett par varje låt dansade till, slutade spela.

Ett tips är att Fara till skeppsviksherrgård. Det är otroligt fint där, och Maten vi åt som var en grillbuffe var jättegod. DEt ligger vid vattnet och det finns bastu och badtunna där. På somrarna tar jag båten dit och köper glass.

Imorgon ska jag kolla upp en sak om mina marsvin med anneli
Jag ska packa till stockholm och lite annat.
Jag ska Träffa Marina
Jag ska träffa Elina
Det är vad jag hade tänkt att göra när jag vaknar nångng i morgon, jag är jättetrött nu, efter barnvakten så blev det itne så mycket sömn men tog igen lite igår natt. hoppas jag är pigg till imorgon.

Sovsött allihopa

/IDA

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack själv! =)

2009-07-07 @ 07:01:58
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: elin

Hahah nää du får baka egna :)

2009-07-07 @ 17:25:26
URL: http://eliiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0