jahaa

nu är jag lite sur. Jag har tagit kort, men det är så att den här datorn inte tycker om mig. Den vill inte göra lite plats för typ 10 bilder till. Jag får ta och fixa det i mrogon på morgonen. då laddar jag in dom på en annan dator istället.

Vi får ner på stan till sommaren i city vid sju. det var någon talang tävling där då. En i Linneas klass var där och tävlade och hon gick vidare. Grattis.  sen var det massa annat där. det var itne så speciellt kul. MEn Kuliga människor jag var där med i alla fall.

Imorgon har jag tänkt att vakna tidigt och fixa present till MArina som fyllde år för typ en månad sen men var i grekland då så det var itne så lätt och har inte träffat henne heller men jag ska på stan med många i mrogon typ så jag träffar typ henne då. Då ska jag få min present av henne också. Och jag ska typ fixa min blogg på förmiddaden om Linnea orkar. jag ska iallafall lägga in bilderna från i kväll.

På vägen hem från sommaren i city så såg vi att det först kom en ambuland mot gammlia och vi tänkta att någon hade brryit foten när den sprungit. men  nu på VK kan man läsa om vad som egentligen hände. En tjej blev våldtagen!!!!! så sjukt hemsk.  kanske skriver om det imorgon när man vet mer.  för just nu vet man inte så mycket...

/IDA

Kommentarer
Postat av: h

ush det är inte kul att höra att någon blivit våldtagen :/

2009-07-03 @ 09:30:06
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0