utan internet

Nästan hela förmidagen och hela efter midagen har jag varit utan internet i mitt rum det har fungerat överall annars.. MEn jag har typ inte orkat gå från mitt rum så det har inte blivit något bloggande än.

Nu sitter jag och väntar på mat, jag är jätte hungrig.
Idag så harjag bara packat och typ sovit
på eftermidagen for jag mamma och pappa till coop, gick på kappahl och hm också. Mamma köpte två jättefina klänningar på kappahl, Tror jag ska låna i alla fall en av henne.
Ikväll ska jag äta, se film och packa i det som håller på att torka nu.


DEn här bilden tog jag när jag och Elin var i min stuga.

Bli medlem här och här!!:) Eller bli medlem här (man får pengar)

Ha det en bra kväll!

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0