Gitarr och träning

Efter skolan idag gick jag och möte elin när hon cyklade hem. Sen följde hon mig hem och sen till bussen för att ajg skulle åka till gitarren. På gitarren upptäckte jag att jag hade glömt låten jag spelade, man nu kan jag nästan spela hela utan till, det är bra.

19.30 började jag och mamma gå ut med Nelson mot ju-jutsun, När vi typ var på gamlia ringde vi pappa och frågade om han kunde skjusa mig dit. Det kunde han. Det var bra, för annars hade jag nog inte hunnit i tid.
Nu är ialla fall både jag och Sanna anmälda till en typ tränar utbildning som är på lördag. Jag tycker det ska bli jättekul. Och den är ifall man vill bli instruktör nångång, Och det vill jag jättegärna bli. En sån där rolig, som man kommer ihåg. men den utbildningen är i hela lördagen typ, eller inte på kvällen.

Nu När jag kommit hem från träningen har jag duschat och sett TV med mamma och pappa.

Elin tog bilder med min kamera när vi gick till bussen


Mitt hår ser lite ut som det gör... vände mig precis om






 
Man är inte fin när man äter apelsin!


/IDA

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul med bloggen, gillar att kolla på lite olika bloggar, undrar om jag också skall skaffa mej en, kanske,

Här får du en kram ifrån MORMOR

2009-04-06 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0