Stan med Elin och Linnea

Idag började vi skolan kl 7.40, mycket tidigt. Men det var för att vi skulle åka till tingsrätten och se en rättegång. Det var väl intresannt... den "dumma" och "snälla" var typ kompisar. Så i pauserna, elelr vad men säger typ kramades dom. ajaa, Vi åkte buss tillbaka också och då gick alla jättelångsamt från bussen till skolan så vi skulle slippa matten, det gjorde vi. så då hade vi mer SO när vi kom tillbaka.

Efter skolan cyklade jag hem med Hampus som vanligt!:D då hade jag tänkt att hinna cykla hem, ringa Elin poch få med mig henne och Linnea till bussen på en kvart. det lyckades inte så vi gick till gamlia och precis när vi kom så vi såg busshållplatsen kom en buss. Vi sprang. Jag vann! och vi hann med bussen som tur var, jag hade inte orkat gå. på stan kollade vi på mest kläder. På rut m.fl hittade jag en sak, jag som inte ens tänkte testa nåt, och ingen annan gjorde. sen var vi på H&M där hittade Linnea en tröja som hon tänkte köpa. men vi köpte den inte då, vi hände den på ett super bra ställe, medans vi gick till gina där hittade jag och Linnea var sin tröja, och alla testade sånna Harenbyxor eller var dom heter. vet inte riktigt om vi passade i dom... efter gina gick jag och elin till ett ställe, vi skulle hitta pressent till pappa som fyller på så söndag. Då gick linnea till H&M och skulle lägga undan tröjan på riktigt. och då hade dom som jobbat tagit den till rätt plats och någon hade köpt den. Inte så roligt. Vi gick till skopunkten och jag hittade nästan ett par skor. men vi köpte inget där ändå för vi skulle skynda oss till frasses för pappa skullle typ hämta oss där. Brevid frassen liggen en reseaffär som linnea skulle kolla efter typ grekland saker. Vi visste inte om man fick ta dom eller inte så vi stod där i typ 10 min och väntade på att den där tanten skulle lägga på, hon jorde alldrig det såvi gick därifrån med tidningarna och hon sa inget så man borde fått ta dom.
När pappa hade hämtat mamma kom han och hämtade oss.

Ikväll har jag typ bara suttit framför datorn och tvn. Jag har varit ute med min korkade hund också, elelr kanske itne korkade med typ dumma. jag kastade en boll och sa aport  först sprang han och tog den sen sprang han mot mig. och sen fortsatte han bakom mig och sprang hem med bollen. så ajg blev tvungen att springa hela vägen hem och sedan fortsätta gå med honom. Jag och Nelson följde Elin hem från hennes träning och sedan gick vi hem. då satte jag mig framför tvn med Linnea igen.
Hon ska föressten ta och fixa min header. kanske inte blir i morogn. elelr vi får se, men i alla fall snart :)

Bilder från idag på stan

På väg till bussen,

Dom hoppar och leker

Elin tycker det är härligt att åka buss. kanske inte Linnea. Det var en dragspelsbuss!

ingen var riktigt säker på byxorna.

så såg dom ut på oss, synd att inte jag fick lite blixt på mig också

Elin i en typ "Mimmiklänning"

Elin snurrar

Linnea i Hennes Tröja/Tunika?

Linnea blev nöjd,

Linnea och Mig

knappar på min klänning.
 
mångmånga bilder i dag... men jag kunde inte riktigt välja. så det fick bli så.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0