Tua, första komentaren!

Idag var jag i skolan... hände inget speciellt. cyklade hem efter idrotten.
Hemma ringde jag Elin och kollade om hon ville fara på stan För då har jag nån att åka buss med när jag ska fara och spela gitarr. Men hon kunde inte för hon mådde inte bra, hon hade fått hjärnskakning i går, stackars Elin :(
När hon inte kunde följa med bestämmde jag mig för att gå i stället, då kan jag gå senare. Och då hade jag lite mer tid så jag gick ner och satte mig och såg på tv med  Linnea. då glömde jag bort tiden och gick lite för sent för jag kom till gitarren typ 3 minuter försent. i alla fall tog jag några bilder på vägen dit.

det ser typ ut somm att det är sommar.

 På gitarren spelade vi en låt som ajg knappt kommer ihåg har glömt att spela hemma och jag har missat två gånger nyss.
Sanna har direkt efter mig så jag träffade henne och kollade av att vi skulle träna ikväll. Det skulle vi. När gitarren var slut kom pappa och hämtade mig där så jag slipper gå hem också.
Just när Vi kom ham stod glassbilen utan för huset och väntade på mig och pappa. Vi köpte typ mycket glass, gottgott! maten var redan klar när vi kom in så vi gick och satte oss och åt potaisbullarna som Linnea hade lagat.
mellan maten och träningen låg jag i soffan och såg på tv och på reklamerna kollade jag på hur Linnea fixade min blogg. hon har fixat bakrunden och hon har gjort en header men den kunde hon inte lägga in för internet fungrerade inte då. Den kanske kommer i morgon eller nångång, för hon skulle göra om den lite också.

På ju-jutsun körde vi bara kast. Det var roligt med det gick inte bra med vissa. Men båda lever nu i alla fall. och vi har inte dött av skrattanfall eller. I slutet av träningen berättade dom om nån tränarutbilding eller nåt sånt. Jag funderar på att gå på den. för då kan jag bli instruktör senare. och det verkar ganska kul själva ut bildningen. Jag ska bara övertala mamma och pappa att dom ska betala. Jag jag ska övertala Sanna också att hon ska gå!

Tua komenterade första komentaren, och andra! hihih :)

/IDA

Kommentarer
Postat av: elin

hihihi nää det var mitt fel juu :)

Men fina blder och fin bakrund !;D

2009-03-26 @ 21:36:56
URL: http://eliiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0