...

Jag har just kommit hem
Tårarna rinner
Allt dåligt som händer känns som det är mitt fel
Jag hinner inte med något
Jag måste plugga
Allt är så jobbigt just nu
Jag skulle vilja lägga mig i sägen och sova i 5 år, hopppas att allt blivit bra då.

Jag kan inte glömma
Jag kan inte glömma allt vi gjort
Kan inte vara skita i det
Var jag än far tänker jag på det
Och tänker, det kommer aldrig bli så bra igen
Du kasnke kan skita i det
Bara ha kul och inte tänka alls
Det kan inte jag
Jag tänker hela tiden
På allt kul.

Jag förstår inte varför man ska tänka på det
Man ju en bara ledsnare
Det gör så man saknar allt bra
Man bli inte gladare av det precis.

Allt är bara sämst nu
All skola som stressar
Alla människor
Och Du, som inte gör allt bättre precis.

Jag är inte sur eller något, bara ledsen.

/IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0