Helgen

Nu har jag tid och skriva, eller egentligen inte. jag vill sova. men jag ska skriva ändåå.

Onsdag blev vi lediga, Efter skolan var jag hemma hoppade studsmatta med mamma och Lucas. Halv 5 for jag ner till träningen som gick bra, En kille gjorde illa sig i början av träningen så jag fick hålla uppvärmningen och såå.
efter träningen satt jag innnan i tränar rummet och pratade lite.
När jag kom hem så åt jag lite sen åkte jag poch mamma i väg dit jag skulle köra moppe. Det gick SÄMST! JAg vet helt seriöst sämst av alla som var där. tur att inte alla som var där i början var där når jag skulle köra. När moppe saken var slut så kom mamma och hämtade mig och sen for vi hem. Vi kom hem direkt efter grey´s anatomy hade slutat. Men min lilla syster hade spelat in det så vi satt och så det.Sen ksnake jag såg mer TV eller nåt. Tror att jag fixade så att jag har gratis sms hela sommaren också.

Torsdag
for vi i väg till stugan vid 10 kanske. i stugan var hanna och Alfred där mina kusiner jag kommer vara barnvakt åt i sommar. Jag tror jagh mest läste, var med kusinerna och så. tog också lite kort. på kvällen åt vi middag hos kusinerna och satt där hela kvällen tills vi gick ham och la oss.

Fredag Jag Målade nårgaa bräder, jag läste mer i min bok och jag övertalade mamam coh pappap att jag skulle få fara hem. SÅ ajg for hem med mamam på eftermiddagen och hjälpte henne med lite cement och sen for vi till ÖB och köppte massa godis. Sen for jag hem och åt middag och pratade med Elin och bestämmde att vi skulle tälta. Vad 9 kasnek jag for till Elin, vi satte upp tältet och tua kom också. Sen gick vi in och då såg vi att klockan var 10 i 11 och vi skulle hinna fara förbi ica innan det sänger, kl 11. Vi skyndade oss med cyklarna och vi hann dit. Då köpte jag en polly påse och sen gick vi och satte oss i en sån där stor gunga och gungade.sen for v i mot axet och mötte Elina som skulle hem. vi gick med henne nästan hela vägen hem sen gick vi till elin och åt mackor, och spelade kort. när Tua skulle hem så gick jag och Elin och La os i tältet vi  läste och till slut somnade jag och Elin.

Lördag
Idag vaknade vi i tältet, Vi åt frukost och fickade naglarana lite innan  Elin skulle på träning. Då for jag hem. duschade och ringde tua. Jag fick nått konsitgt ryck och gå ut ochg stå på händer när det regnade, tua komm i alla fall och vi kokade nudlar och såg på grey´s typ slutet andra säsongen. sen for vi till Elin åt lunch och satt i tältet och målade naglarna medans det var soligt ibland och regnit i bland.

(jag måste fortsätta i morgon och då läggar jag inn bilder också)

Kommentarer
Postat av: Linnea

"Jag Målade nårgaa bröder"?? hahaha

2009-05-24 @ 18:34:37
URL: http://lannea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0