Hund kurs

Imorse, halv tio åkte jag, mamma Nelson i väg till hörnefors. Vi kom till statoil där vid tio.där pratade mamma med nån och sen förljade vi efter en bil till nåt idrottshus, eller vad det var. Det var typ bara gamla där. Där skulle vi på nån rallylydnads kurs. Det är typ en ny hund sport. Vet itne hur jag ska kunna för klara det. kanske gör det sen.

jag var där hela dagen och gick banor, mormor kom också ett tag. i slutet skulle vi gå en riktig bana. Det gick väl ganska bra.
Hon som höll i det tyckte att ajg skulle forätta med det, för hon typ trodde att det skulle gå bra för mig i tävlingar!!kulkul, så mamam ska få skriva ut skyltar så jag och nelson kan bli bäst på det där.

När det var slut så for jag och mama till mammas "glutenkompis". hon var itne hemma då, men vi ringde så kom hon och vi fikade. hennes barn bjöd mig på godis, så sjukt söta barn!

Nyss så var Elin och Elina här och vi hoppade studsmatta och firade ELINA, hon fyller 15 idag! Hon fick örhängen av oss! Hon har fått en coolt ny mobil som hon tog kort med, JAg hade inte med min kamera så jag kunde inte ta kort :(

       
     


Lite typ mobbade bilder.  JAg vet att min kläder ser lite ut som dom gör.

/IDA

Kommentarer
Postat av: e

Ja klart! :D Vi är alltid snygga!

2009-05-09 @ 22:30:14
URL: http://eliiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0