kalasdag

Idag vaknade jag tidigt, nelson skällde vid åtta och vill ha mat. Vid nio gick jag och mamma och promenad med massa andra hundar, när vi kom tillbaka åt jag frukost, sen gick dagen fort. jag började städa lite här hemma. sen Ringde Ola,och sa att vi kunde fara och kolla på där jag ska jobba på en gång. så vi for dit och städa det. när jag kom hem fortsatte jag städa och duschade snabbt. precis när håret var tortt så kom mormor och morfar.sen kom resten.vi åt jättegott grillat kött och kyckling med potatis och massa såser.
Vi hoppade massa studsmatta också.
När alla barn ätit mat gick vi till lakparken. Alla klättrade omkring och hade kul. Sen när alla ville gunga kom jag och linnea på att vi kunde gå till den andra lekparken och gunga för där har dom en annan gunga som är jättestor. Vi tog tomas cykelvagn och drog iväg med barnen.
just innnan det började regna så bestämde vi oss att gå hem igen. så  kusiserna fick sitta ivagnen och gömma sig för regnet medans jag och Linnea drog hem vagnen. När vi kom hem fick vi marängswich och after eight parfä(ingen anning om hur det stavas) sen gjorde vi typ inget tills helt plötsligt alla ställde sig upp och gick. haha alla samtidigt.

När alla hade farit så gick jag ut med Nelson och Elin. Vi tog massa kort. Hon ska typ köpa en bra kamera
Det var tänkt att jag skulle bara lämna Nelson hemma och sen gå till elin. Men jag var först tvungen att göra lite saker, sen tyckte jag att det var typ försent.



min söta kusin

en anna öt kusin

Alla kusiner som var där., pluss mig och linnea

Tjej kusinerna

The gang going to the lekpark

haha jag gungade

Linnea och jag är ju såå fina
     
haha vet inte om nån av bilderna blev bra..

Gottgott

Ute i skogen efter regnet



Nu funderar jag på att skriva ett kaptiel i kärleksboken somska in på tisdag, men änså stressigt eftersom att i morgn ska jag på kalas.
/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0