Lite efter

JAg är lite efter med bloggandet eftersom att det förra inngället har tagir ett tag att göra och så...

Men i alla fall. igår morse så for vi och tog en spruta mot nåt som fästingar har. vet itne riktigt vad det var. Vi gick typ Genom hela sjukhuset för att komma dit vi skulle ta sprutan. Vi var typ tvungen att sitta och vänta i en timma innan vi fick ta sprutan, under den tiden gick jag Och linnea och tog kort på roliga onödiga saker..


Vi skulle gå mot "K"

för att man ska kunna hitta på sjukhuset

Linnea

min tröja

linneas sko

Jag, HElt inne i ett mobilspel

Vad säger Linnea? vad tänker jag?

For sen till skolan efter sprutan som jag inte tyckte gjorde ont. Jag hade precis missat en lektion, jag kom när dom gick ut från klassrummet. Så skolan var som vanligt efter det. jag vara bara jättetrött. typ satt och sov på biologin... hoppas ingen såg mig.

EFter skolan for ajg hem och åt sen skulle jag träffa Lisa på Ica så jag for dit sen cyklade vi ner på stan dit vi ska ta moppekörkort. det var typ roligt där. vi fick typ ett ton böcker till. jobbigt.


Jag kom hem vid 7 och resten av kvällen pluggade ag till att musik prov vi har i dag. nu ska jag ta och kolla i genom det i gen. Vill också Kolla på glosorna på tyskan. men det är itne lika viktigt. fast vi har tyska pruv i dsag så,  men det 'r bvara läs och hörförståelse prov.

Nu ska jag kolla igenom det lite snabbt sen far jag till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0