nånting snabbt

Har inte riktigt tid att skriva nu. men jag kan säga att jag har varit på ju-jutsu saker från halv 11 till tre. Efter det var cyklade jag till Axtorpet och mötte Tua som skulle köpa glass. följde med henne och på vägen kollade jag hur jag ska jobba... Jag ska fara dit och kolla mer i morgon. JAg for sen tilll tua som satt och åt glass med hennes pappa. Vi for hem till mig och hoppade studsmatta med Elin sen gick vi ut med nelson. Sen gick typ alla hem och jag åt. Sen har jag fixat i mitt rum och strax kommer Elin och tua så ska vi ut och sätta upp tältet och typ äta paj och såå. Kommer ha kameran med mig!!


SAnna efter alla träningar i dag, med hennes glasögon

Tua äter Glass

Tuas lilla katt

Nu kommer tua när som hellst och vi ska ut och sätta upp tältet vi ska sova i. Elin är här nu och väntar på att jag ska städa klart..

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0