ointressant.

JAg har typ precis kommit hem från träningen . Den var typ roligt. jag och sanna låg ner och läste japanska i typ 20 min. hahah, vårt uttal kanske inte är det bästa. Men jag tror jag kan vad alla tekniker heter nu. det är ganska duktigt av mig. Och den här träningen var vi itne så jättetrötta heller så då var det ganska kul.
Jag var tvungen att vänta på pappa i typ 10 min. När jag hade suttit och lyssnat när nåra pratade i typ 20 min så gick jag ut och det typ regnade mycket. MEn pappa kom typ samtidigt när jag kom ut så jag hade tur.

Efter jag kommit hem har jag typ kollat på hund saker som jag ska vara med på. JAg ska vara med på en kurs om typ Rallylydnad, nån som vet och kan förklara bra vad det är?
Och i skultet av maj ska jag typ vara med i en utställning. Hoppas det går bra för mig och Nelson. Första utställninen!

/IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0