Pluggpluggplugg

Efter skolan kom Elina hit och vi hoppade studsmatta medans vi förkördevarandra på tyska glosor, Jag kan typ inga.
Vid halv 5 var hon  tvungen att fara för ajg skulle på träning. Jag höll på att komma för sent. men jag hann precis. Idag och resytan av onsdagarna til sommarlovet är jag hjälp instruktör. Jag tycker det går ganska bra. Träningen efter var wille typ hjälpis. Det är tur att han tycker att jg var Rorlig när jag var mindre.

EFter träningen pratade jag med lite folk, sen cyklade ajg hem. Hemma så typ ringde jag mamma, dom var på skolan och grillade med Lucas klass, Jag kom dit för att äga ut dom på brännboll men när jag kom dit så hade dom spelat klart och alla var på väg hem, så jag gick hem med Mamma och nelson. Jag visade mamma att jag kan gå fint med Nelson, Jag är bättre än henne på det nu

HEmme nu har jag pluggat tyska. Jag har också hunnit skriva ett engelskt brev som ska in på fredag, jag vet int riktigt om jag är helt klar. men har i alla fall fårr början.


ELINA! vi är bäst på att plugga!

Nu ska jag gå och läsa ut engelska boken så  jag kan skriva recention i morgon!

/IDA


Kommentarer
Postat av: elaaiina

frågan är ju hur mycket vi lärde oss? (A)

2009-05-07 @ 15:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0