stugan fram och tillbaka

Idag tidigt for jag mamma och pappa ut till stugan. Vi for ut och kollade, gick lite på isen och det knndes inte rikitgt säkert att gå där, det var öppet på vissa ställen och på andra ställen var det väldigt mörkt. Så vi gick inte över.
Vi for istället till Farmor och farfars stuga. När vi kom dit såg vi bara Farfar sitta utomhus. vi typ pratade med honom om deras nya båt, och efter ett litet tag kom farmor också ut och pratade med oss. Vi gick in och fikade. så mycket gott farmor har. När vi skuille gå släppe vi ut nelson tidigare än när vi gick ut, så när vi gick ut var han bort. bus vovve. han kom till baka snabbt i alla fall.  sen åkte vi hem.

Det är så fin väder ut så jag tror jag ska gå ut och plugga lite i solen.

Måste bara säga att jag typ har fått jobb! :)

Nu ropar Linnea på mig och säger att vi ska sätta upp studsmattan så jag ska gå ut och hjälpa henne!

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0