trött

Jag är jättetrött nu, så jag ska bara lite snabbt om dagen.
Skola, som vanligt. Jag fick en skiva av Agnes i födelsedagspresent. och gav henne sin. hon fyller år i dag och jag fyllde år i tisdags. jag fick balonger också.
Efter skolan fixade jag lite fika och gick ut och satte mig, fikade och lysnade på¨låterna jag fick av agnes. när det blev lite kallt ute gick jag in och såg på TV med Linnea som hade varit sjuk idag.  sen var det MAt , såg ett litet tag till på TV sen så skulle jag gå ut och testa köra moppe. Det gick bra när jag körde och så. men jag kunde inta parkera den. MAn ska dra bak den för att den ska stå på stödet och jag lycas inte det. eller jag fick til det typ2 gånger utan nån hjälp. JAg känner mig inte stak nu precis. Elina kom till mig så gick vi till Ica vi köpte var sin galss och lite annat.Nu när jag kommit hem har jag mailat en tjej om nån hund sak coh jag har suttit med mamma och sett TV.  Det där programmet om dom som typ aldrig träffat sina föräldrat. kommer inte på vad det heter. Mamma frågade om JAg ville träffa min Morfar som jag inte träffat sen jag var typ 6. Jag träffar väl honom när jag gör det... Jag kommer i alla fall träffa min Moster som jagtyp aldrig träffat, elle rjag har gjort det när jag var typo 1, 2 år. men det kommer jag inte ihåg. Hon kommer jag i alla fall träffa i sommar. så Det ska bli kul.

Nu ska jag börja leta sommar jobb också. Kanske itne precis nu. men i morgon eller onsdag kanske. Känner att jag ksne är lite sent ute. JAg började kolla på det typ vid jul. då var det lite tidigt. Men jag ka kolla på Gammlia om det finns sommar jobb där jag kan få eller något. Eller nån annan som vet ett bra sommarjobb?

Nu ska jag i ala fall gå och lägga mig så det blir ngra timmars sömn i natt. För i morgon kasnek jags ka tälta(?) Vi har itne sagt når mer om det. men jag hoppas. att folk får och okrar. annars blir det väll under den här lång helgen. MEn då ska typ Tua bort.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0