Busigt

Träningen gick bra. Nu har vi ett nytt sätt att få slut på all energi, Sanna. KAnske ska testa det med oranga. 'Hahah vi får se om jag får.

Efter träningen cyklade jag Hem poch Satte mig och skrev klart bokrecentionen och skickade den och Brevet. äntligen gjort! så skönt. nu är det bara kärleksboken och so saken som ska in nästa vecka. och båda lärarna har skjutit upp det till tisdag i stället för måndag, TACK! Ni gav mig typ 24 timmar extra!

har ganska nyss kommit hem från Elin, det var bara jag och hon, fast det var ganska kul. hihi.
Vi typ dansade omkring till nån VM hockey låt som var typ för 5 år sen. och vi hoppade studsmatt. OCh elin plattade mitt hår, och flätade det. så nu har jag platt, och två flätor som typ går bakåt. Vi var lite busiga :P

När jag kom hem kom jag på att jag glömde mina nycklar så jag var tvungen att gå tillbaka och hämta dom. fast elin gick och mötte mig, TACK!

Imorgon ska jag i väg det är hemligt vars, kommer kasnke blogga från mobilen där i från om jag hinner. annars kommer text och bilder när jag kommer tillbaka.  jag tror jag bloggar på vägen dit och tillbaka.

snart tror jag att jag sak gå och lägga mig så jag orkar gå upp i morgon och fara i väg:)

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0