första september

En tiisdag i dag, allså slutar vi 20 i 4..
Efter skolan, som det som vanligt inte hände något speciellt i, for jag hem och började fundera vad jag skulle laga för mat. Det blev nyponsoppa. snabbt och enkelt. med en macka som fick stuvning på sig.det blev jätte gott.

Om en halvtimma ska jag till träningen, jag har tänkt och vara där i tid i dag. innnan jag far dit så tänker jag skriva lite på mitt brev till mig själv som ska vara klart i morgon, jag har snart hunnit skriva en sida. så jag borde kunna skriva minst två. Nu har jag bara hunnit skriva om var jag bor och heter och så och nu ska jag skriva om min typ fritid och ju-jutsu!

/IDA

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gick det bra att skriva om dej själv, jag packar och packar, speciellt på morgonen, resten av dagen tar jag det lugnt.

Kram Mormor

2009-09-02 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0