Lögdeå

Jag har precis kommit hem från Lögdeå, dit jag åkte med famlijen efter skolan. Vi for på häggströms modehus. Köpte massor, kommer inte ha några pengar. Jag kommer troligtvis lägga ut bilder på kläderna i morgon. Just nu, är jag för trött för att ta massa kort och jag vet inte var kläderna är. Jag köpte i allafall en svartguldig mössa med en boll:) 

På skolan var vi på studiebesök hela dagen först var vi i ratan och sedan dåvamyra. Jag har varit på dåvamyra förut på studiebesök så jag visste nästan allt dom paratade om, så kanske inte det kuligaste, och ratan var man ganska trött eftersom det var på morgonen, så jag kommer inte ihåg så mycket från det..


Vi for också till Lögdeå för att kolla på våra kusiners kattungar, vet inte riktigt hur gamla dom är nu


Bensin och Disel är namnen på sötnosarna

Vi gick till hästarna också. Jag är då bra och ta kort på häst huvuden

Nelsons halvsyrra springer längst bort och Nelson närmast



/IDA

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad roligt med alla bilderna, att du hann med det också, det var så roligt att få besök ifrån Er, snart ses vi i Umeå

Kram Mormor

2009-09-10 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0