Opera

träning i kväll, är alltid jättetrött på dom. Jag borde kanske sova då istället.

Imorgon ska vi med skolan på opera. Norrlandsoeran och se bloggopera eller något sånt hette det. Jag är inte på peppad på det, vi har fysik prov påtorsdag som jag hade glömt. jag hade mycket hellre pluggat på det hela dagen.. mend et finns inte så mycket att göra åt. jag får läsa igenom det nu innan jag somnar, Kännea mig lite stressad eftersom jag hade MVG förut och inte vill sänka mig. men jag får ta och plugga mycket imorgon.



Så här ser det ut i min väska när jag försöker leta min mobil. (fanns inga lampor så var tvungen att använde kameran och då blev et en så här fantastisk bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0