Slut på lov, tidiga morgonar och massa plugg.

Skolan börjar imorgon, inget man längtar efter direkt. eftersom jag har varit dålig på att uppdatera på min blogg så tänkte jag bara nämna några saker jag har hunnit med under detta lov.

Jag HAR hunnit:
Varit på stugan två gånger och sett rådjur båda gångerna

Tränat  och...
...lekt massor med...

...mina fina vänner.
Jag har också lekt med andra vänner och varit på bio, såg draktränaren, den var jättebra:)
Jag borde pluggat i veckan, men det var faktiskt lov.

Nu tror jag att bloggandet kommer komma i gång igen, hoppas jag i alla fall.

Godnatt och sovgott

Kommentarer
Postat av: mormor

Du har ju hunnit med en hel del, sytt har du också gjort, härliga bilder. Jag har blivit jätteförkyld, så det blir en innedag för mej, känns igentligen inte så tokigt, skall jobba med datorn bl.a. läsa en bra bok, men det blir ingen träning, första gången sen i början på februari.

Kram Mormor

2010-04-12 @ 08:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0