18/1-10

Har precis kommit hem från träningen är helt slut. Sissta grejen Vi gjorde råkade de bli lite fel så jag ranlade platt på ryggen så jag tappade andan, det var verkligen jättelänge sen jag gjorde det. hjälp så äkligt det var.

Imorse planerade jag lite fel så jag kom för sent till skolan, men om bussen hade gått så hade jag nog inte det, Jag gick och virrade bort mig på Mariehem eller berg eller vad det nu heter.

Är helt slut nu så jag ska  hoppa in i duschen och senare plugga lite matte och SO medan jag sover framför tvn

PussochKram

Kommentarer
Postat av: Mormor

Usch, det lät inget vidare, att tappa andan så där!

Vilken morgon att missa buss och virra omkring, men ibland har man sådana dagar, allt blir fel, bara att gå vidare och bita ihop tänderna

Kram Mormor

2010-01-19 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0