Grattis mormor

Idag är dagen då mormor fyller 70 så ska gratta henne en gång till.
Skola som vanligt i dag slutade 20 i 4 och fick då veta vad jag fick på so provet. sen skyndade jag mig i väg till bussen som skulle gå mot mormor. jag hann till bussen och hoppade av på rätt ställe och sen in till mormor och åt middag, jättegott var det. När pappa kom till mormor skjusade han mig och Lucas till träningen som jag precis kom hem i från.träningen gick sådär, barnen ville inte alltid lyssa på mig. sånt är livet

Nu ska jag se på mästernas mästare och fika massor
PussochKram

Kommentarer
Postat av: Tilla

Låter som du haft fullt upp. :)

2010-04-03 @ 14:33:34
URL: http://tillaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0