Dagen idag

Just nu är jag lite för trött..
Idag var förste dagen på APUn, är med 1orna på berghemskolan, jag bara kollade på idag, kände hur klassen var och så.
efter att jag hade slutat for jag bara hem, sen skulle jag hämte barnen som jag är barnvakt åt. jag och den mindre av dom bakade lite pepparkakor, den blev typ en mjölklump med pepparkaksdeg tillslut... men det är kul, synd att jag inte hade någon kamera,.

när jag kom hem for jag och pappa ut och övningskörde, sen hämtade vi ett paket och jag blev skjusad på träning.
eftersom att jag har brutit näsan kan jag inte göra alla övningar och såå, men jag kämpar på. jag och sanna övade inför stil tävling, det gick ganska bra, förutom att jag inte kan köra fullt ut för jag inte kan andas.

Nu sitter jag hemma och är helt döööööd. ska lägga mig ner och sova så jag okrar vara med i skolan i morgon...


Kommentarer
Postat av: mormor Maggan

Var försiktig med näsan,

Kram Mormor

2010-11-24 @ 12:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0